torsdag 15 augusti 2013

godmorgon torsdag.

God morgon fina - vackra torsdag. idag vakna jag klockan 8:30, efter en bra natts sömn faktiskt. stiger upp säger godmorgon till Vera som fortfarande är kvar där inne.. nu sitter jag här och äter morgon mål efter samtal med f-bolaget och annat om min trasiga Ipad som fick se sitt liv på jorden som över nu. I stället ska vi handla nytt - handla, handla, konsumera osv. Ja, och till morgonmål, vad äter en ensam ''på övertid''s gravid tjej då? Jo ni, hon äter i alla fall idag: rostat surdeg med smör och hälften skånepastej, en tallrik med yoghurth och k-special med sådär lite extra lyxiga torkade gubbar i.  Men innan allt detta, innan allt telefonringande gör jag det bästa, det allra bästa för mig - för mig och min kropp : en hutt Aloe Vera. Aloe Berry Nectar. ojoj. Såklart av bästa kvalité, bästa sort - Forevers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar