fredag 30 augusti 2013

Världens finaste!


Vera ligger bredvid mig på sitt fårskinn och är påväg in i drömmarnas land. Varje morgon efter frukost amningen så sover hon på någon timme på fårskinnet bredvid mig i min säng, hon sover så gott då. I natt sov hon från 21:30 när hon somna på mitt bröst och sov till 03:00 ungefär, fick lite mat och låg sedan vaken och tyst i min famn super nöjd med mamma och dotter myset. När hon somnat vid 5 så sov hon till 08:30 cirka. Vilken fantastisk dotter jag har. Hon är så fin och man bara ligger och tittar på henne och hela kroppen fylls av en mäktig känsla. - hon är min. -

Idag ska vi promenera och posta brev till mormor, jag tänkte nog baka en äppelpaj tills kvällen. Äpplena på träden är ju ljuvliga nu, så man vill ta vara på varje liten frukt! 

Ha en fin dag käraste ni. 


6 kommentarer:

  1. Oj så go! 10dagar och så söt, hur "stor" är hon och vad vägde hon när hon föddes? Hur gammal är du och vart bor ni? :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är helt underbar! Världens gosigaste. Ja det är en stor bebis. Men ser så liten ut. Hon vägde 4260 g och är 55 cm lång :-) jag är 22 och bor i Huddinge. Vart bor ni och hur gammal är du

      Radera
    2. Oj, då var hon mer än 1kg större än Liam :) jag är 22, född 90 och bor i Barkarby. Typiskt att det är helt andrav sidan :(

      Radera
    3. Ja :-) men det finns ju buss och tåg :-) kanske träffas och promenera med Liam och Vera någon gång!

      Radera
  2. får man fråga om Veras far? du kan maila om du vill. Kram

    SvaraRadera