måndag 26 augusti 2013

Jag sover bäst på mitt fårskinn.


Idag är vi bara lyckliga. Det har vi varit sedan du kom. Men nu har allt bara börjat funka. 
Du kan nu äta från mitt bröst, det är en sådan fantastisk känsla att kunna föda sitt barn. Amning känns så vackert och magiskt - så natur-ligt. Det blir en sådan känsla en ännu starkare - "du och jag mot världen Vera" Hon är så vackert. Och mitt VARFÖR har blivit så starkt att tårar fyller mina ögon och en otrolig kraft fyller min kropp och själ. - Jag ska jobba hårt, för att ge dig det vackra liv du är värd.

Av mormor och morfar fick Vera en får fäll, denna får fäll är den bästa sak en bebis kan få. När hon har magknip så lindrar det när hon får känns huden mot får fällen. Tack finaste mamma och pappa - mormor och morfar. 

Nu ska vi snart klä på oss, ta vagnen och promenera i solen, njuta av det sista av sommaren för det är bara 2 dagar kvar sa de på nyhetsmorgon. Men vi ska också längta efter den härliga hösten som snart kommer till oss, sen ikväll ska vi heja på morfar som har match! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar