torsdag 5 september 2013

Sovit hela natten.




I natt sov den här fina tjejen mellan 00:00-06:15, hon sover så gott nu när vi använder kudde och fårskinnet i sängen! Jag blir alldeles tårögd när jag tittar på henne - mitt barn - min Vera. Idag klockan 11 hade mamma planering och action möte. Min manager och coach var här, jag bjöd på te och så planerade vi. Första veckan i maj åker vi till London och får dessutom fickpengar!? Ja fickpengar ni hörde rätt!! Wow vilket företag jag jobbar på! Och London har ju fantastiska barnkläders butiker. Vera är större! Oh vad jag längtar. Men tills dess ska vi mysa. Vera somnade just i min famn. Har varit väldigt mammasjuk de sista dagarna. 

Nyss åt jag en god lunch - keso med trädgårdsäpple och kanel. Mums!

Jtam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar