måndag 2 september 2013

Måndag.

Idag har jag och Vera varit på mitt gamla jobb. Alla tycker hon är så vacker, att hon är så med. Min fina fina bebis är så lätt att ha med sig. Efter åkte vi tillbaka med bröstpumpen till Danderyd. Sen kom mormor och hämta oss i Stuvsta och hemma fick vi potatismos och biff, rårörda lingon och sås. Muuuuums. Sen tog morfar Vera och jag fick lite -egen-mamma-tid- så jag tände ljus, satte på idol, jobbade lite, mejla med fina Matilda och Liam som jag så ser fram emot att träffa. Veras framtida vän kanske? :-) samtidigt så hällde jag upp en stor kopp med kusmi's choklad thé, men honung. Mums.

(Jag får inte nog av denna bild

Imorgon ska vi till BVC, vi tar en promenad dit och hem. Älskar när det blivit lite kyligare, så härligt att promenera då. Så det blir perfekt att passa på imorgon. 

Kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar